Vrácení zboží a Reklamace

VRATKOVÝ FORMULÁŘ

 

 

Jak postupovat, když Vám zakoupené zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit v zákonné lhůtě 14ti dnů?

 

Jestliže Vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit v zákonné lhůtě 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu a my Vám vrátíme peníze. O průběhu vrácení zboží Vás budeme informovat emailem. Vrácené zboží musí být čisté a nesmí jevit známky opotřebení. Podrobnější informace najdete v obchodních podmínkách. Peníze za zboží pošleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

 

Možnosti vrácení zboží:

 

  • Vrácení ČESKOU POŠTOU

 

Zboží zašlete zpět ideálně v originálním obalu, se všemi etiketami od výrobce a přiložte dokument „VRATKA“, který jsme Vám poslali v objednávce. Dokument „VRATKA“ můžete také stáhnout ZDE. Vrácené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. V tomto případě však nebude poštovné zpětně propláceno.

 

Zboží odešlete doporučeně na adresu:

 

„VRATKA“
Gretail s.r.o.
Milady Horákové 2774
Kladno
27201

 

(Zásilku neposílejte na dobírku)

 

REKLAMACE

Potřebujete zboží reklamovat? Vytiskněte a vyplňte jednoduchý dokument „REKLAMACE“ který jsme Vám poslali v objednávce. Dokument také můžete stáhnout ZDE. Poté přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím odešlete na adresu:

 

"REKLAMACE”
Gretail s.r.o.
Milady Horákové 2774
Kladno
27201

 

(Zásilku neposílejte na dobírku)

 

Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě a očistěte jej od případných nečistot. Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání. Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.

 

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, ale budeme se snažit o co nejrychlejší vyřízení. O výsledku reklamačního řízení Vás budeme informovat emailem. Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem.

 

Podrobné informace najdete v našich obchodních podmínkách ZDE:

 

 

 

Loga platebních metod

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

2024 © GRetail s. r. o.
Vítejte na oficiálním e-shopu SAM73 pro Českou republiku. Bohužel, váš prohlížeč není kompatibilní s nejmodernějšími standardy a náš e-shop se nebude zobrazovat správně. Použijte prosím jiný prohlížeč.

Mozilla Firefox
Google Chrome

Děkujeme za pochopení.
#}