Vrácení zboží a Reklamace
Jak postupovat, když Vám zakoupené zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit v zákonné lhůtě 14ti dnů?
Jestliže Vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit v zákonné lhůtě 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu a my Vám vrátíme peníze. O průběhu vrácení zboží Vás budeme informovat emailem. Vrácené zboží musí být čisté a nesmí jevit známky opotřebení. Podrobnější informace najdete v obchodních podmínkách. Peníze za zboží pošleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
Možnosti vrácení zboží:
- Vrácení ČESKOU POŠTOU
Zboží zašlete zpět ideálně v originálním obalu, se všemi etiketami od výrobce a přiložte dokument „VRATKA“, který jsme Vám poslali v objednávce. Dokument „VRATKA“ můžete také stáhnout ZDE. Vrácené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. V tomto případě však nebude poštovné zpětně propláceno.
Zboží odešlete doporučeně na adresu:
„VRATKA“
Gretail s.r.o.
Milady Horákové 2774
Kladno
27201
(Zásilku neposílejte na dobírku)
REKLAMACE
Potřebujete zboží reklamovat? Vytiskněte a vyplňte jednoduchý dokument „REKLAMACE“ který jsme Vám poslali v objednávce. Dokument také můžete stáhnout ZDE. Poté přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím odešlete na adresu:
"REKLAMACE”
Gretail s.r.o.
Milady Horákové 2774
Kladno
27201
(Zásilku neposílejte na dobírku)
Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě a očistěte jej od případných nečistot. Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání. Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.
Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, ale budeme se snažit o co nejrychlejší vyřízení. O výsledku reklamačního řízení Vás budeme informovat emailem. Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem.
Podrobné informace najdete v našich obchodních podmínkách ZDE: