Doprava a platba

 

Doprava

O přijetí vaší objednávky vás budeme informovat emailem do 15 minut od odeslání objednávky. Objednané zboží pro vás zabalíme a pošleme neprodleně po obdržení objednávky. Při odesílání vás o expedici zboží budeme informovat emailem, ve kterém uvedeme přesnou částku za zboží včetně poštovného, způsob dodání a číslo zásilky. Reálně můžete očekávat doručení balíku během 2-5 pracovních dnů.

 

Cena dopravy

Pokud si na našem e-shopu objednáte zboží za 1 000 Kč a více, dopravu máte zcela zdarma (u vybraných dopravců).

 

V případě, že Vaše objednávka nedosahuje výše 1 000 Kč, ceny dopravy jsou následující:

  • DPD 99 kč
  • PPL 79 kč
  • PPL Smart 69 kč
  • Zásilkovna 75 kč
  • Česká pošta 99 kč
  • Česká pošta Balíkovna 79 kč

 

Způsoby doručení

Vaši objednávku si můžete nechat doručit po celé České republice. Jako způsob dopravy můžete zvolit osobní odběr na prodejnách SAM 73, osobní odběr na partnerském odběrném místě sítí Zásilkovna nebo přepravní službu PPL, Česká pošta, DPD a pro Slovenskou republiku službu Pošta bez hranic.

 

Osobní odběr v síti PPL Parcelboxu nebo PPL Parcelshopu

  • Vyberte si na e-shopu doručení do PPL Parcelboxu nebo PPL Parcelshopu.
  • Najděte mezi více než 4000 výdejními místy to, které je vám nejblíž.
  • Vyzvedněte si zásilku v PPL Parcelshopu do 7 dní od obdržení SMS/e-mailu, nebo v PPL Parcelboxu do 3 dnů od obdržení SMS/e-mailu.

 

Osobní odběr v síti Zásilkovna

Objednávku si můžete nechat doručit na více než 350 odběrných míst v partnerské síti Zásilkovna.

  • Objednávku můžete sledovat online.
  • O doručení objednávky na odběrné místo budete informováni SMS a mailem, od této chvíle máte 7 dní na vyzvednutí.
  • Objednávku můžete vyzvednout díky heslu obsaženém s informační SMS a e-mailu.
  • Lhůtu k vyzvednutí si můžete prostřednictvím SMS prodloužit až na 21 dní.

 

Expresní dopravní služba PPL

Pokud rádi nakupujete z pohodlí domova a chcete naplno využít všech výhod internetového prodeje i s doručením až domů, pak je pro vás určený způsob dopravy PPL.

  • a) PPL doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 h.
  • b) Doručovatel vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání - čas doručení, výši dobírky (v případě, že jste už neuhradili zboží on-line pomocí vaší platební karty či bankovním převodem).
  • c) V případě dobírky můžete uhradit částku za balík hotově nebo platební kartou přímo u řidiče při předání zásilky (možnost platit kartou jen pro dodání na území České republiky).
  • d) Pokud Vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den.
  • e) Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.

 

Převzetí a reklamace - pokud je zjištěna při přebírání zásilky závada, poškození či nekompletnost zásilky, je nutné ihned na místě sepsat s obsluhou výdejny zápis o škodě (obsluha je povinna jej mít u sebe), který podepíšou obě strany a příjemce si ponechá u sebe jeho kopii. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel!

Platba

Vaši objednávku můžete uhradit hotově (nebo kartou), dobírkou při přebírání zásilky, nebo on-line platební bránou GoPay, ve které najdete online platbu kartou, rychlé online platby většiny bank a běžný bankovní převod.

 

Dobírka

Objednávku zaplatíte hotově (nebo platební kartou přímo řidiči) při převzetí balíku.

 

Cena platby dobírkou je 39 Kč.



Řidič PPL vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení a výši dobírky. Částku za zboží zaplatíte hotově nebo platební kartou přímo řidiči při převzetí zásilky.

 

Online platby přes GoPay

Platební brána GoPay je systém vyvinutý pro internetové obchody. Zprostředkovává jednoduché, rychlé a bezpečné online platby. GoPay sdružuje platební metody většiny bank působících na českém trhu. Platební brána GoPay je provozovaná na základě povolení uděleného Českou národní bankou pro poskytování platebních služeb malého rozsahu a zároveň podléhá její stanovené kontrole.

  • a) mPeníze - rychlá online platba pro klienty mBank.
  • b) MojePlatba - rychlá online platba pro klienty Komerční banky.
  • c) ePlatby - rychlá online platba pro klienty Raiffeisenbank.
  • e) Fio banka - rychlá online platba pro klienty Fio banky.
  • f) Běžný bankovní převod


Průběh platby

Peníze jsou převedeny na účet prodejce během několika minut. Díky tomu může prodejce odeslat zboží rychleji. Bezpečnost transakce garantuje Vaše banka, protože platba probíhá přímo ve Vašem internetovém bankovnictví.

Po přihlášení do Vašeho internetového bankovnictví Vám bude předložen předvyplněný příkaz k úhradě obsahující všechny potřebné údaje k platbě, který stačí jen potvrdit.

 

Platba kartou online přes GoPay

Použití platebních karet VISA, MasterCard a Maestro je pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby. Na rozdíl od výběru z bankomatu je tento způsob platby bez bankovního poplatku. Pro platbu kartou na internetu musíte mít pro toto kartu aktivovanou - informujte se ve své bance.

Údaje ze své platební karty předáváte přímo bance, nikoli prodejci. Nikdo ze zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě.
Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro.
 

Postup při platbě platební kartou

V objednávkovém formuláři vyberte způsob platby – platební kartou. Po odeslání objednávky budete přesměrováni do naší zpracovatelské banky, kde budete vyzváni k zadání údajů o Vaší kartě:

  • a) číslo platební karty
  • b) datum ukončení platnosti karty
  • c) CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty

 

Tyto údaje zadáváte přímo bance, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty subjektem, od kterého si zboží kupujete a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti.

 

Jak postupovat v případě problémů?

Pokud nám banka nepotvrdí platbu Vaší kartou, může to být z následujících důvodů.

  • a) Údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.
  • b) Na Vaší kartě nemáte dostatek finančních prostředků.
  • c) Vyčerpali jste limit pro internetové transakce.
  • d) Vaši kartu nelze použít pro platbu na internetu – obraťte se na vaši banku a nechte si tento typ transakcí povolit.
  • e) Pokud netrváte na tomto způsobu platby, můžete si jej jednoduše změnit prostřednictvím odkazu v mailu, který od nás obdržíte - po jeho rozkliknutí se Vám nabídne kompletní nabídka plateb, kde si můžete vybrat jiný způsob.

 

„Okamžitý nákup s platbou později“ – Twisto

Twisto je nová platební metoda, která boří zajeté standardy. Nakupovat jde od teď beze strachu ze špatně vybrané velikosti i bez peněz, protože díky Twistu máte možnost za svoji objednávku zaplatit až za 14 dní!

 

Objednáte si třeba parádní Conversky (botky SAM73) - v košíku zvolíte možnost "Okamžitý nákup s platbou později" - až přijdou, tak si je v klidu vyzkoušíte a jestli budou sedět, tak v nich hned můžete vyrazit. Na zaplacení máte celých 14 dní. No a když sedět nebudou, tak je do 14 dní vrátíte a neplatíte vůbec nic.

 

V čem je ten fígl?

 

Po objednání nám za Vás zaplatí Twisto a jakmile vám zboží přijde, tak začíná běžet 14denní lhůta, během níž musíte zaplatit Twistu, nebo nám zboží vrátit. My se s Twistem pak finančně vyrovnáme a Vy nemusíte nic řešit.

 

Co když mi zboží nebude vyhovovat?

 

Pokud Vám zboží nebude vyhovovat, zašlete ho na naši adresu. Neplaťte fakturu, která bude přiložena, pokud Vám zboží nevyhovuje. Jakmile balík obdržíme, informace o vrácení zboží předáme partnerovi Twisto a faktura bude zrušena. V případě, že si část zboží ponecháte, neplaťte dříve, dokud nebude požadavek námi zpracován. Od nás obdržíte dobropis a partner Twisto Vám zašle novou fakturu, která je již upravena a připravena k úhradě.

 

Jaké jsou hlavní výhody?

 

  • a) jedním klikem - „Nechci vyplňovat číslo kreditky před vyzkoušením zboží"
  • b) pohodlí domova - „Nechci platit za zajíce v pytli, nebo za menší velikost"
  • c) do 14 dní - „Zaplatím, až se mi to hodí"

 

 

 

 

 

Loga platebních metod

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

2021 © SAM 73 APPAREL s. r. o.
Vítejte na oficiálním e-shopu SAM73 pro Českou republiku. Bohužel, váš prohlížeč není kompatibilní s nejmodernějšími standardy a náš e-shop se nebude zobrazovat správně. Použijte prosím jiný prohlížeč.

Mozilla Firefox
Google Chrome

Děkujeme za pochopení.
#}